こだわりのメンズバッグ・小物の専門店『紳士の持ち物』Powered by Lifeit

BRAND CONCEPT

A MAN of ULTRA LOGO

ヒーローを見て育った大人たちへ。

A MAN of ULTRA MAIN_VI

「A MAN of ULTRA(アマンオブウルトラ)」とは
株式会社円谷プロダクションとフィールズ株式会社が、
共同事業として立ち上げた「コンセプチュアル・ライセンスブランド」。
「日常の世界にウルトラな男を創り出す」というコンセプトの元、
キャラクターのリアルな表現はあえて行わず、
協業企業やブランドの自由なデザインによりコンセプトを表現することで、
付加価値を創造する。

"A MAN of ULTRA" is a "conceptual license brand"
developed by Tsuburaya Productions Co., Ltd and Fields Corporation.
Under the concept of "creating an ultra man in an everyday world",
we venture not using the real character images, however,
tie in with various companies and brands to design freely portraying the concept
which establishes a new value.

*ウルトラマンは、「A MAN of ULTRA」のM78星雲のイメージキャラクターです。

A MAN of ULTRA LOGO